Podstawowym przedmiotem działalności Śląskiej Fundacji Wspierania Przedsiębiorczości jest realizacja wysokiej jakości usług szkoleniowych mających na celu:
- wspieranie działań w sektorze MŚP,
- wspieranie działań w obszarze samorządności, kultury, edukacji, pomocy społecznej
- i ochrony środowiska,
- wspieranie społecznej, edukacyjnej, charytatywnej aktywności środowisk lokalnych,
- wspieranie idei integracji europejskiej,
- promocję idei służących rozwojowi miasta Gliwice,
- pozyskiwanie pomocy gospodarczej i rzeczowej na rzecz Fundacji.
W związku ze stosowanym i ciągle doskonalonym Systemem Zarządzania Jakością, zgodnym z wymaganiami normy ISO 9001:2015, Organizacja stawia sobie za cele:
- wzmocnienie trwałego zaufania Klientów,
- spełnianie wymagań jakościowych Klientów przy zapewnieniu spełnienia wymagań prawnych i innych regulacji,
- zapewnienie najwyższego poziomu obsługi,
- dążenie do rozwoju Fundacji,
- utrzymanie satysfakcji Fundatorów.
Cele te realizujemy poprzez:
1. monitorowanie wymagań i oczekiwań Klientów,
2. szkolenie kadry w zakresie jakości oraz motywowanie i angażowanie jej do doskonalenia,
3. rzetelny dobór podwykonawców usług, w szczególności trenerów,
4. stosowanie najnowszych technologii oraz wyposażenia i sprzętu,
5. optymalizację kosztów,
6. skuteczne monitorowanie działań jakościowych i ciągłe doskonalenie skuteczności realizowanych procesów,
7. tworzenie atmosfery wzajemnego zaufania i poszanowania wśród naszych partnerów handlowych zarówno po stronie podwykonawców jak i odbiorców,
8. stworzenie warunków rozwoju zawodowego pracowników.
Zarząd Fundacji deklaruje pełne zaangażowanie w tworzenie odpowiednich warunków i środków dla realizacji ustanowionej Polityki Jakości oraz prawidłowego funkcjonowania i stałego doskonalenia skuteczności Systemu Zarządzania Jakością.
Zapewnia, że cele zawarte w Polityce będą realizowane przez wszystkich pracowników Fundacji.
Prezes Zarządu
Fundacji
Gliwice, dnia 10.01.2020